יום חמישי, 31 במרץ 2011

חנות המיחזור של קוקה- קולה ישראל

מזה ארבעה חודשים אנחנו בפרומרקט, עובדים עם קוקה- קולה, על פרויקט ראשון מסוגו: Coca-Cola Recycled Collection – חנות המיחזור של קוקה-קולה. החנות היא חנות פופ- אפ העשויה כולה קרטונים, בקבוקים, פחיות ומשטחי עץ בשימוש חוזר, ומעניקה חוויה של עיצוב ואופנה, עם קולקציה מרהיבה של חולצות, תכשיטים, תיקים ורהיטים, שהיו פעם בקבוקים ופחיות קוקה-קולה.


החנות תיפתח בחופשת הפסח הקרובה, במתחם התחנה בתל אביב, ב-14/4/2011, במטרה להעלות מודעות למיחזור וכחלק מהפעילות רבת השנים של קוקה- קולה, בתחום האחריות הסביבתית ולעידוד מיחזור מיכלי שתייה ריקים.


בחנות תהיה הזדמנות ללמוד על התועלת הרבה שבמיחזור ועל שלל המוצרים שניתן להפיק ממיחזור בקבוקים ופחיות, דרך מפגש עם קולקציית "אופנה ממוחזרת", הכוללת מגוון רחב של חולצות, תיקים, תכשיטים, ארנקים ואפילו רהיטים הממוחזרים ממוצרי קוקה-קולה.


פרט להעמקת ההבנה של התועלת שבמיחזור, החנות גם מעודדת את המבקרים למחזר: כל מי שיגיע לחנות עם מיכלי משקה ריקים הניתנים למחזור, יוכל לקבל הנחה ברכישת המוצרים שיהיו בה. מתחמים נוספים, קטנים יותר, יפתחו בקניון הקריון בחיפה ובממילא- ירושלים ובהם יימכרו מגוון ממוצרי החנות, בהנחה ללקוחות המגיעים עם בקבוקים הניתנים למיחזור. מי שלא יספיק לבקר במתחם התחנה, יוכל לרכוש את המוצרים הממוחזרים בדף הפייסבוק של קוקה-קולה ישראל. אז מה יהיה בחנות:



  • מגוון מוצרים ממוחזרים ו – REUSED שונים –ברובם ממוצרי קוקה-קולה אשר נעשה בהם שימוש מחדש.

  • מבקרים הבאים לחנות עם מיכלי משקה ריקים הניתנים למיחזור יוכלו לקבל הנחה ברכישת המוצרים בחנות.

  • קולקציה מיוחדת של חולצות אופנתיות הממוחזרות מבקבוקי שתייה מפלסטיק ניתן יהיה לרכוש אך ורק עם הצגת 2 מיכלי משקה למיחזור.

החנות תהיה פתוחה מ- 11:00 בבוקר עד 23:00 בלילה. ערבי חג ושישי עד שעה לפני כניסת השבת/חג. מוצ"ש שעה אחרי יציאת השבת ועד 23:00 בלילה. למוקדי הפעילות גישה עם תחבורה ציבורית ונגישות לנכים ובעלי מוגבלות.

2 תגובות:

  1. קונספט מאוד מעניין! בהצלחה!

    השבמחק
  2. אבל הם כתבו שאם מביאים בקבוקי משקה מקבלים הנחה אבל הם לא כתבו אם אפשר להביא בקבוקים למשל של נסטי!!!!!!

    השבמחק