יום ראשון, 22 באוגוסט 2010

קוקה- קולה ויליג'


קוקה-קולה הקימה הקיץ בפעם השלישית את כפר הנופש האולטימטיבי לבני הנוער בישראל, הקוקה קולה ויליג' שהופק, הופעל ותוכנן על ידי פרומרקט.
Coca-cola village העניק חווית קיץ מושלמת לבני הנוער, במתכונת של הכל כלול ושילב פעילויות ואטרקציות הכוללת:
בריכה, עם מסיבות ופעילויות של צוות בידור לאורך כל היום.
מתחם גיימינג עם עמדות אינטרנט, קונסולות משחק מתקדמות ומכונות ארקייד נוסטלגיות.
מתחמי "זולה" עם ערסלים, פופים, מגזינים ואייפודים
מתחם אקסטרים ומתקני ספורט שונים.
מתחם קולנוע שפעל לאורך כל הלילה.
ארוחות ושתייה קלה כיד המלך
מדי ערב, נהנו בני הנוער ממסיבות ומהופעות מתחלפות, של להקות ואמני סטנדאפ מהטובים בארץ כמו אורי חיזקיה ואלי ומריאנו.
טיולי סוסים
ערב הווי לילי מסביב למדורה.
מתחם ספא וטיפוח, שהציע מסאג'ים, טיפוח שיער, מניקור ופדיקור.

השנה שולבה בקוקה קולה ויליג' גם הרשת החברתית Facebook שיצאה מהעולם הוירטאלי אל השטח. לבני הנוער ב-Coca-Cola Village חולקו צמידים שבהם משדרי RFID זעירים אשר באמצעותם הם יוכלו לעדכן בזמן אמת את סטאטוס הפרופיל שלהם ב - Facebook בהתאם לתנועתם במתחמים השונים. בני הנוער יכלו להעביר את הצמידים בכל אחת מ-40 התחנות שפוזרו במתחמי הפעילות, פעולה זו עודכנה כ-like בפרופיל האישי שלהם ב-Facebook. בנוסף, במתחם הכפר הסתובבו צלמים אשר תיעדו את המתרחש בכל רגע ובני הנוער יכלו להשתמש במשדרים האישיים בכדי לתייג עצמם בתמונות מיד לאחר שצולמו.

הרשמה: כמדי שנה, התקיימה הפעילות במחזורים בני שלושה ימים ושני לילות. כדי להירשם, בני הנוער היו צריכים לאסוף קבוצה של שמונה חברים ולהירשם דרך עמוד הפייסבוק. כל אחד מהם היה צריך לאסוף עשרה קודים שנאספו מהלשוניות ומהפקקים של מוצרי קוקה קולה ולהוסיף 199 ₪.
סרט המתאר את האירוע


הלקוח – קוקה קולה
מנהל אחראי- סמנכ"ל השיווק אלון זמיר
קונספט, הפקה וניהול: פרומרקט
אינטראקטיב: אידיאולוגיק

תגובה 1:

  1. שלום לקוקה קולה. מאוד נחמד שמארגנים אירועים ללקוחות! ואפילו הכל כלול! איזה יופי של שיווק, קידום מכירות, שימור לקוחות ועוד הרבה אפשר לומר! כל הכבוד באמת! השאלה היא למה אתם לא מפרסמים בפומבי את האירועים שהולכים לקרות?

    השבמחק