יום שלישי, 10 באוגוסט 2010

פאנטה- never say no to fun

טיסה ספונטנית ללונדון


מסיבה ביאכטה
מופע סטנדאפ פרטי במטוס


אירוע בשפיים
אירוע בשפיים
מסיבה בשום מקום
מסיבה בשום מקום

באפריל 2010 הושק בקבוק ה-FBALL של פאנטה במהדורה מיוחדת ובמקביל הושק מועדון בני נוער של פאנטה ה- fclub. מטרת המועדון- לתת לבני נוער שלל חוויות ספונטניות ומלאות בכיף תחת קורת גג אחת- המותג פאנטה. למועדון נרשמו עשרות אלפי בני נוער. המסר שפאנטה מובילה הוא "never say no to fun" ובהשראתו הפעילויות של פאנטה סיפקו לבני הנוער מגוון חוויות מרגשות, ספונטניות ויחידות במינן שאף אחד לא יוכל להגיד להן לא.
ליצירת הספונטניות שלחנו אחת לכמה ימים הודעות טקסט לטלפון הנייד של הרשומים למועדון, אשר מציעות למגיבים הראשונים שורת פרסים ואירועים לחברי המועדון בלבד:

השקת מועדון ה- fclub: מועדון הנוער fclub הושק במלון קרלטון ואליו הגיעו כ- 200 בני נוער פעילים באינטרנט וברשתות החברתיות. את האירוע הנחה שלומי קוריאט ובמהלכו נשלחה לקהל הודעת טקסט, המזמינה את שני המגיבים המהירים ביותר להודעה, לטיסה במסוק בשמי הארץ. שתי בנות ספונטניות היו הראשונות להגיב, והן עלו לטיסה במסוק שהמתין להן מחוץ לאירוע. שאר המשתתפים זכו להשתתף בתחרות זריקת שני כדורי ים ענקיים מגג המרפסת של המלון אל חוף גורדון.
מסיבת יאכטה: כ- 70 בני נוער שהגיבו הכי מהר אל הודעת טקסט שנשלחה אליהם, זכו באמצע היום להגיע למרינה בהרצלייה, שם המתינה להם היאכטה של פאנטה, עמוסה במשחקים, פרסים תחרויות, ושפע של פאנטה, ולקחה אותם להפלגה בלב ים. על היאכטה הייתה מסיבת ריקודים עם משחקים נושאי פרסים כשהפרס הראשון היה iPod nano.
טיסה ספונטנית ללונדון: בשיתוף פעולה עם האולפן השקוף בערוץ 24, הוזמנו בהודעת טקסט בני נוער להגיע עם דרכונים אל האולפן השקוף שהיה באותו יום בירושלים. הראשונים שהגיעו השתתפו במשימה בערוץ 24 בשידור חי וזכו בכרטיס טיסה ללונדון ל- 24 שעות של כיף. 24 הזוכים נסעו ל- London Eye, מדאם טוסו, היידפארק, בקינגהאם פאלס, ארוחה בשתי מסעדות ושופינג. אחרי 24 שעות של כיף, הם חזרו לארץ עייפים ומלאי חוויות.
מסיבת פתיחת הקיץ בשפיים: מסיבת ענקית שנערכה בשפיים אליה הוזמנו כ- 2500 בני נוער מכל הארץ דרך הזמנה בפייסבוק. את הדרך למסיבה עשו בני הנוער ברכבת ואוטובוסים ממותגים של פאנטה שהוכנו מראש. במהלך המסיבה עלו לתקלט ליבי רן וחן אהרוני.
מופע סטנד אפ פרטי במטוס: 70 בני הנוער שהגיבו הכי מהר להודעה של פאנטה, זכו במופע סטנד אפ פרטי של הסטנדאפיסט אמירם טובים, על מטוס בשמי הארץ. המופע היה בשיתוף פעולה עם ערוץ ביפ והתכנית "לילה בכיף". בשדה התעופה המתינו לזוכים "הבכיפיות" יחד עם בקבוקיFBALL ואיחלו להם טיסה נעימה.
חוגגים בקניון: ביום האחרון ללימודים, זכו 35 בני נוער לחגיגת קניות בחנות לי קופר בקניון עזריאלי. כל אחד מהם קיבל סכום של 1,000 ₪ ופנסים, ובהנחיית ליאון שניידרובסקי די ג'יי ומוזיקה, יצאו למסע קניות לילי בחשכה.
מסיבת "הלילה הכתום בשום מקום": מסיבת הסיום של ה- fclub הייתה מסיבת טבע שנחגגה ביער נאות קדומים והגיעו אליה כ- 1000 בני נוער שנרשמו ראשונים. כל מי שהגיב מהר להודעת טקסט קיבל שני כרטיסי כניסה- לעצמו ולחבר. 1000 בני נוער מכל קצוות הארץ הגיעו למסיבה בהסעות שעמדו לרשותם מטעם פאנטה וחגגו עד השעות הקטנות של הלילה.


תגובה 1: