יום שלישי, 17 באוגוסט 2010

Coca-Cola ZERO ZONE - עיר בלב ים


קוקה-קולה ZERO השיקו חווית קיץ יוצאת דופן לשנת 2010 באילת. לראשונה בישראל, הוקם מתחם תחת הקונספט "עיר בלב ים" אשר עוצב כולו כרחוב עם פריטים ותפאורה אורבאניים.
ZERO ZONE - עיר בלב ים" המשתרע על פני 400 מ"ר בתוך הים ומוקף כולו במים, הוקם בחוף הצפוני של אילת במרחק של כ-40 מטר מהחוף כאשר ההגעה אליו הינה ב"שאטלים" מהמזח הסמוך.

ב-קוקה-קולה ZERO-ZONE" - עיר בלב ים" נהנים המבלים מחוויה אורבאנית ומשלל פעילויות נוספות: מופע תיפוף ייחודי אחת לחצי שעה, קוקה-קולה ZERO קרה ומרעננת המוגשת מתוך בריכה שנוצרה מלוגו המותג, ומוזיקה.

מאות תמונות מתעדות את הפעילות ומועלות מדי יום לדף הפעילות בפייסבוק- תחת השם קוקה-קולה זירו, שם יכולים הנופשים למצוא ולתייג את עצמם ולשתף את חבריהם בחוויה.
בימי שישי בכל שבוע נערכת בין השעות 12:00 ל- 16:00. די.ג'יי מוביל יקפיץ את הנופשים עם מוזיקה איכותית ובמהלך הקיץ תתקיימנה מסיבות נוספות.

בנוסף, דאגו בקוקה- קולה ZERO להטבות והנחות להנאת המבקרים ברחבי אילת, כל מי שמגיע לקוקה-קולה ZERO ZONE מקבל את "צמיד ההטבות" של Coca-Cola Zero. באמצעות הצמיד ניתן ליהנות מהנחות שונות בעשרות נקודות מכירה, ביניהן חנויות , מסעדות, ברים ועוד.

צוות האוויר של חברת ארקיע אשר מטיסה לאורך כל היום נוסעים לאילת יפנו את תשומת לב הנוסעים אל מתחם הפעילות של קוקה – קולה ZERO, עם ההגעה לאילת וטיסה מעל מתחם הפעילות. במהלך בטיסה יחולק קוקה-קולה ZERO בכוסות ממותגות כחלק מהחוויה המקדימה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה