יום רביעי, 25 באוגוסט 2010

דיאט קוקה- קולה: חמישה כוכבים וירח









דיאט קוקה-קולה מזמינה השבוע את לקוחותיה לחוויה ייחודית שיצרה והפיקה עבורה פרומרקט. הפעילות, שמתקיימת במדבר, מעודדת את הצרכנים, ברוח המותג, לעשות מה שעושה להם טוב- להשתחרר, להיות ספונטאניים, לקחת הפסקה וליהנות יותר מהחיים עם שלל חוויות והנאות מלאות בסטייל, שיק, וייחודיות.
הפעילות מציעה חוויה של לילה אחד קסום תחת כיפת השמיים, במקום בו יוכלו הצרכנים להתנתק משגרת היומיום ולהתחבר לדברים שעושים להם טוב. הפעילות ששמה "חמישה כוכבים וירח", מיועדת לגילאי 21 ומעלה, אשר רוצים לברוח לזמן קצר מהשגרה היומיומית, אל חוויה מיוחדת במינה, באווירה מדברית ומרגיעה. בפעילות ייהנו המשתתפים מאירוח מדברי ייחודי ומפואר, ארוחת ערב מפנקת בניצוחה של השפית מיקה שרון, הופעות אקוסטיות ליליות של מגוון אמנים מובילים: אפרת גוש, קובי אפללו, דניאל סולומון, דין דין אביב, דנה ברגר ואיתי פרל, טיפולים מפנקים ומרגיעים ב"ספא דיאט קוקה-קולה", סדנאות מיוחדות כגון יוגה וטאי צ'י, קומזיץ אותנטי, מעגל מתופפים, מסיבת לילה וארוחת בוקר מדברית ממטבחה של השפית מיקה שרון. הפעילות, תתקיים ב-5 מחזורים של 24 שעות ותיערך בחאן השיירות שבדרום (בין שדה-בוקר לעבדת).
ההשתתפות בפעילות מותנית בתשלום של 75 שקל, ברכישת 6 מוצרים של המותג דיאט קוקה-קולה ובהזנת קוד המוצרים במסגרת הרישום באינטרנט.

תגובה 1:

  1. אוי זה נשמע נפלא!! הסדנאות נורא מגוונות, כבר המון זמן שאני רוצה לנסות טאי צ'י. את זמן היוגה אשמור כבר לקורסי היוגה בתל אביב שלי.
    שכחתם לציין תאריכים אבל!

    השבמחק