יום שני, 24 במאי 2010

מרכז המבקרים של Better Place



צילום: דפנה צ'ילאג
בפברואר נפתח מרכז המבקרים של Better Place, מרכז שנותן בית ומקום לחזון של החברה על ירוק יותר ובלתי תלוי בנפט. חברת פרומרקט נתבקשה לפני כשנה לייצר ולתכנן את החוויות ולנהל את ההקמה של מערכות התומכות בחוויה את מרכז המבקרים הזה, ולתרגם את החזון של בטר פלייס לחוויה שתגרום למבקר בו, ללמוד ולצאת משם עם תובנות חדשות על אפשרות לעולם אחר.
מרכז המבקרים נבנה בפי גלילות- המקום שנחשב למפגע אקולוגי אדיר, והאתגר היה להפוך חבית ששימשה בעבר לאכסון נפט, למרכז מבקרים היי דיזיין מוקפד ומתוחכם, עם הטכנולוגיות הכי חדשניות שניתן למצוא בתחום המולטי מדיה.
מטרת מרכז המבקרים, Better Place Center, היא להציג באופן מוחשי ובאמצעים טכנולוגיים מהמתקדמים ביותר, את הסכנה המאיימת על כדור הארץ, את הנזקים האקולוגיים והאחרים שגורמת התלות בדלק – ואת יישום הפתרון שלBetter Place למעבר עולמי לתחבורה חשמלית המתבססת על אנרגיה חלופית ונקייה.
הביקור במרכז נפתח במיצג מולטימדיה מרתק, המשלב צפייה במסך היקפי ענק, מסכי הולוגראפיה ומסכים אישיים. תחת הרעיון האקולוגי, המבקרים יושבים במושבים שנלקחו כולם ממכוניות אמיתיות, וצופים במיצג, הסוקר את מצבו של העולם כיום כתוצאה מהשימוש ההולך וגובר בדלק, את הצורך הדחוף בשינוי - ואת הדרך שבה ניתן לחולל את השינוי.
לאחר מכן מוזמנים המבקרים לנהוג באחת המכוניות החשמליות הראשונות בישראל, הנמצאות במקום, כדי להתרשם מקרוב מביצועיה ומיתרונותיה – לנהג ולסביבה.
לקראת סיום הביקור מחכה למבקרים חוויה אינטראקטיבית נוספת, במהלכה מוזמן כל מבקר לקחת חלק בשינוי, להשאיר את פרטיו ולהצטרף למהפכת התחבורה החשמלית העולמית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה