יום רביעי, 5 במאי 2010

כנס "אודיסאה בחינוך" של סמינר הקיבוצים

ביום ראשון ה- 2.5 התקיים כנס תל-אביב - יפו החמישי לחינוך מתקדם, אותו יזמה מכללת "סמינר הקיבוצים". זהו הכנס הגדול ביותר בנושא חינוך והוא נערך תחת הקונספט "אודיסיאה בחינוך" ומטרתו הייתה להציף נושאים הקשורים לחינוך ולחברה בישראל הזקוקים לשינוי או לשימור.
הכנס נערך במתחם תיאטרון הקאמרי כאשר באולמות השונים נערכו פאנלים בנושאים שונים כגון: אלכוהול ואלימות, חינוך במגזרים השונים, הגנה על האקדמיה, אינטרנט וצעירים, הצלחות ופריצות דרך בחינוך ועוד.
את הפאנלים הנחו מיטב העיתונאים בארץ: אילנה דיין, אורלי וילנאי, רינו צרור, דנה וייס ודודי גולדמן. בין הדוברים בכנס: שר החינוך ח"כ גדעון סער, ח"כ משה גפני, נשיאת עמותת עלם, נאווה ברק וראש עיריית תל אביב יפו, רון חולדאי אשר נאומו בכנס עורר הד ציבורי וצוטט מעל כל עיתון.
הכנס נפתח בנאום של נשיא בית המשפט העליון בדימוס, פרופ' אהרון ברק וההרצאה המרכזית הייתה של פרופ' עדה יונת, כלת פרס נובל לכימיה.
הכנס ננעל בהופעה של ברי סחרוף, רע מוכיח ועדי רנרט אשר ביצעו את שיריהם של נתן אלתרמן ואבן גבירול.
אלף אנשי אקדמיה מחקר וחינוך הגיעו לכנס וביניהם שרי חינוך לשעבר: שולמית אלוני ואהרון ידלין
יו"ר הכנס- פרופ' נמרוד אלוני.


קרדיטים:
הפקה ועיצוב- פרומרקט
ניהול והובלת ההפקה- פלג רפפורט, פרומרקט
דקורציה- שחר זיו
בימוי- עמית רוס, פרומרקט
שילוט ומיתוג- סקנקס
קייטרינג- טעם וצבע
הגברה תאורה והקרנות- סימול
קונספט ותכנים: צוות סמינר הקיבוצים, פרומרקט ועיריית תל אביב יפו.
מינהלת הכנס מטעם סמינר הקיבוצים: אושרית דר, דור הררי, איריס פרל
צילום סטילס ווידאו: ניר אורון

תגובה 1:

  1. יוזמה יפה של סמינר הקיבוצים. זה בהחלט משהו שכדאי לעשות כל שנה, השאלה היא אם משהו באמת משתנה בעקבות כנס כזה. אני מתלבטת אם להירשם ללימודי עיצוב גרפי בשנה הבאה, לכן אשמח לשמוע על רפורמות בכאלה ואחרות אקדמיה.

    השבמחק